Club de lectura de Del cel a l’infern a Sant Feliu de Pallerols
Ahir a la tarda, i contraprogramant el futbol, vam debatre sobre Del cel a l’infern al club de lectura de Sant Feliu de Pallerols. Molt agraït per la companyia, la participació i l’alegria de tothom present (tot i que la part de l’infern de la novel·la és de tot menys alegre). Gràcies a la biblioteca, a tothom que va venir i a en Tià, que va conduir la xerrada de forma magnífica.
I per qui no sàpiga de què va la història: Del cel a l’infern és un thriller publicat per Rosa dels Vents i que mostra com la vida es pot capgirar de forma inesperada, i que qualsevol moment, per màgic que sigui, es pot convertir en un infern. Què pot ser pitjor que conviure amb la desaparició d’una persona estimada?
No us despisteu i compreu, llegiu i regaleu el llibre. El podeu trobar a qualsevol llibreria o a https://www.penguinllibres.com/992676-biel-cusso
Gràcies!





























































































































































































